bipar

Застрахователи и брокери с награди за социална отговорност

БАЗБ и АБЗ за пръв път празнуват заедно на коктейл с клубна музика

Асоциацията на българските застрахователи (АБЗ) и Българската асоциация на застрахователните брокери (БАЗБ) обединиха усилия, за да увеличат своя принос към обществото. Двете асоциации за пръв път решиха да отбележат заедно професионалния си празник – Деня на застрахователя 1 октомври и да раздадат награди за корпоративна социална отговорност на компаниите в застраховането с най-добри постижения в полза на българското общество.

За първа година беше връчено отличието „Застрахователи за обществото“ на база на най-добрите постижения – проекти, каузи и дългосрочни инициативи в полза на българското общество, които застрахователните компании и брокери са реализирали през изминалата година. Инициативата „Застрахователи за обществото“ цели да покаже и утвърди добрите примери в застраховането, насочени към корпоративната устойчивост и отговорност, както и да се даде мотивация и вдъхновение за започването на нови инициативи в полза на българското общество.

Наградите бяха връчени на тържествo, което се проведе в столичния София Лайв Клуб в НДК на 1 октомври. На тържествената церемония присъстваханад 250 човека от застрахователния бранш.  За добрата астмосфера се погрижи Хилда Казасян.  Реч държаха председателя на АБЗ  г-н Данчо Данчев, председателя на БАЗБ г-жа Ивета Кунова, и заместник председателя на Комисията по финансов надзор от КФН г-жа Ралица Агайн-Гури.

На първо място бяха отличени „ДЗИ-Общо застраховане“ и ЗАД „Армеец„.

ДЗИ взе приз за проекта „Не си сам на пътя“. Целта на кампанията е по-отговорното поведение на пътя на всички участници и намаляване на опасните ситуации в трафика на градовете.

„Армеец“ бе отличен за проекта „Родолюбие“, чиято основна цел е запазване на национално-историческите ценности, културното и природно наследство, утвърждаване, възпитаване и съхраняване на българското самосъзнание.

На второ място бе класиран проектът „Сигурен дом за нашите деца“ на „ДженералиЗастраховане„. Целта на кампанията е да се помогне на поне 12 деца годишно да не попадат в социални домове, а да живеят щастливи и обичани в семейство.

Третото място зае брокерска компания – това е  ЗБК „Балкан“, а отличеният проект бе „Доброволческа акция за освежаване и ремонт на местност „Дендрариума“ в парк Витоша“. Целта на кампанията е предоставяне на възможност на посетителите на Дендрариума в парк Витоша да продължават да ползват създадената инфраструктура, чрез нейното възстановяване и поддържане.

Деня на застрахователя 1 октомври се превърна в празник на цялото българско застраховане.

Церемонията се хареса на всички присъстващи. БАЗБ се надява това да бъде начало на една дългогодишна традиция с много добри каузи.

1 2 3 4 8 10 101 102 103 104